utmanad

UTMANAD AV:  dundernalle.blogg.se

1) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
- jag sov

2) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
-jag peace outade

3) FEM SNASK DU GILLAR:
-slush
-japanska karameller
-glass
-godis med juice i
-milkshake :D


4) TIO SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
- the best damn thing
- girlfriend
- i write sins not tragedies
- Thanks for the memories
- He wasnt
- sk8ter boy
- Anything but ordinary
- Our song
- Teardrops on my guitar
- Picture to burn

5) VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
- köpa äpplen som smakar som vatten :F luvem<33

6) FEM DÅLIGA VANOR:
- dålig hållning
- äter allt sött jag ser
- biter på naglarna
- jag mumlar
- jag river upp bokkanter(på pocket böcker asså ja river bort plasten T.T)

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
- rita
- cykla
- spela data
- dekorera saker
- måla

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
-grå zebrarandig tajt tröjja
- mjukisbyxor utomhus
- äkta pälsjacka
- äkta skinnkläder
- pumps

9) FEM FAVORITSAKER:
- mina målarfärger
- min cykel
- min mobil
- min data
- vladimir [vladehhmeeieiiehhr} min nalle

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Lisa, blondinbella,kenza,kissie,Annika

ahahaa i dun have a life T.T

Kommentarer
Postat av: GM

Hoppas du får en bra kväll :)

2008-07-30 @ 22:02:47
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: Animissen

det var då en överaskning hahaha

2008-08-04 @ 14:27:14
URL: http://animissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0